Jak skorzystać z TPK?
Osoba głucha, która chciałaby skorzystać z porady na TPK musi wypełnić formularz dostępny na stronie internetowej Domowej Opieki Medycznej i zaznaczyć pole „Tak” przy opcji „Konsultacja w języku migowym”. Otrzyma ona wówczas SMS– em i na adres e-mail link do wideorozmowy. Po jego uruchomieniu pojawi się ekran z widocznym tłumaczem.
Usługa tłumacza dostępna jest we wszystkich godzinach funkcjonowania TPK, tj. poza godzinami pracy Podstawowej Opieki Zdrowotnej, czyli:
Kiedy można skorzystać z TPK
Z TPK można skorzystać w sytuacji:
Kontaktując się z TPK, pacjent otrzyma poradę pielęgniarki/położnej lub lekarską w formie telekonsultacji. Może uzyskać poradę medyczną, e–receptę, e–skierowanie lub e–zwolnienie.
TPK działa od października 2021 roku.
Informujemy, że w związku z zapewnieniem zewnętrznego źródła zasilania w wodę, niezależnego od miejskiej sieci wodociągowej, oraz uzyskaniem pozytywnych wyników badań, potwierdzających jej jakość i przydatność do spożycia, Powiatowe Centrum Zdrowia od dziś (tj. 7 kwietnia br.), od godziny 15:00, wznawia pełną działalność.
Szpital pracuje w normalnym trybie – przyjmujemy pacjentów planowych i realizujemy wszystkie świadczenia medyczne.
Dziękujemy za wyrozumiałość i zaufanie.