Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies klikając przycisk Ustawienia. Aby dowiedzieć się więcej zachęcamy do zapoznania się z Polityką Cookies oraz Polityką Prywatności.
Ustawienia

Szanujemy Twoją prywatność. Możesz zmienić ustawienia cookies lub zaakceptować je wszystkie. W dowolnym momencie możesz dokonać zmiany swoich ustawień.

Niezbędne pliki cookies służą do prawidłowego funkcjonowania strony internetowej i umożliwiają Ci komfortowe korzystanie z oferowanych przez nas usług.

Pliki cookies odpowiadają na podejmowane przez Ciebie działania w celu m.in. dostosowania Twoich ustawień preferencji prywatności, logowania czy wypełniania formularzy. Dzięki plikom cookies strona, z której korzystasz, może działać bez zakłóceń.

Więcej

Tego typu pliki cookies umożliwiają stronie internetowej zapamiętanie wprowadzonych przez Ciebie ustawień oraz personalizację określonych funkcjonalności czy prezentowanych treści.

Dzięki tym plikom cookies możemy zapewnić Ci większy komfort korzystania z funkcjonalności naszej strony poprzez dopasowanie jej do Twoich indywidualnych preferencji. Wyrażenie zgody na funkcjonalne i personalizacyjne pliki cookies gwarantuje dostępność większej ilości funkcji na stronie.

Więcej

Analityczne pliki cookies pomagają nam rozwijać się i dostosowywać do Twoich potrzeb.

Cookies analityczne pozwalają na uzyskanie informacji w zakresie wykorzystywania witryny internetowej, miejsca oraz częstotliwości, z jaką odwiedzane są nasze serwisy www. Dane pozwalają nam na ocenę naszych serwisów internetowych pod względem ich popularności wśród użytkowników. Zgromadzone informacje są przetwarzane w formie zanonimizowanej. Wyrażenie zgody na analityczne pliki cookies gwarantuje dostępność wszystkich funkcjonalności.

Więcej

Dzięki reklamowym plikom cookies prezentujemy Ci najciekawsze informacje i aktualności na stronach naszych partnerów.

Promocyjne pliki cookies służą do prezentowania Ci naszych komunikatów na podstawie analizy Twoich upodobań oraz Twoich zwyczajów dotyczących przeglądanej witryny internetowej. Treści promocyjne mogą pojawić się na stronach podmiotów trzecich lub firm będących naszymi partnerami oraz innych dostawców usług. Firmy te działają w charakterze pośredników prezentujących nasze treści w postaci wiadomości, ofert, komunikatów mediów społecznościowych.

Więcej

Nabór zewnętrzny na stanowisko Zastępca Kierownika Przychodni

Ocena 0/5

Powiatowe Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Otwocku ogłasza nabór na: 

Stanowisko:  Zastępca Kierownika Przychodni 

Lokalizacja:  Przychodnia , ul. Armii Krajowej 3 , 05-400 Otwock 

                           Przychodnia , ul. Mickiewicza 8,   05-400 Otwock

 

Opis stanowiska:

     • Organizowanie i koordynowanie pracy zespołu lekarzy, pielęgniarek, rejestratorek medycznych oraz    
        pozostałego  personelu;
     • Rekrutacja, wdrażanie i rozwój pracowników
     • Monitorowanie efektywności pracy placówki oraz przygotowywanie analiz, raportów i zestawień.
     • Reprezentowanie przychodni i poradni wobec pacjentów, kontrahentów i instytucji zewnętrznych.
     • Kontrola kosztów i odpowiedzialność za wzrost przychodów;
     • Bieżące zapewnianie sprawnego funkcjonowania Przychodni
     • Współpraca z działami placówki, w tym m. im. administracją, księgowością, działem IT
     • Koordynacja przepływu informacji i dokumentacji wewnątrz Przychodni 

 

Wymagamy:

·         Wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: nauki o zdrowiu, ekonomia, zarządzanie)

·         Praktyczna znajomość przepisów prawnych z zakresu ochrony zdrowia;

·         Dobra znajomość zasad rozliczania świadczeń zdrowotnych w ramach umów z NFZ;

·         Doświadczenie w zarządzaniu zespołem;

·         Umiejętność analitycznego myślenia oraz wyciągania wniosków;

·         Bardzo dobra organizacja pracy własnej, dokładność, systematyczność i umiejętność pracy zespołowej

·         Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office

·         Doświadczenie w pracy z oprogramowaniem medycznym – mile widziana znajomość systemów medycznych tj. AMMS

 

Dokumenty wymagane od kandydata:

·         CV + podanie z prośbą o zatrudnienie

·         kserokopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe, podpisane własnoręcznie za  zgodność z oryginałem;

·         kserokopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy, podpisane własnoręcznie za zgodność z oryginałem;

·         oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru oryginał podpisany własnoręcznie - załącznik nr 1;

·         oświadczenie dotyczące przetwarzania danych osobowych oryginał podpisany własnoręcznie - załącznik nr 2;

Oferujemy:

·         stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę pełny etat/ umowa zlecenie/kontrakt

·         pracę w przyjaznym zespole,

·         możliwość rozwoju osobistego i zawodowego;

Informacje o Naborze: 

Kandydaci proszeni są o składanie dokumentów w zamkniętych kopertach z dopiskiem: „Nabór na stanowisko Zastępca Kierownika Przychodni ” oraz imieniem, nazwiskiem i numerem telefonu kontaktowego”

Dokumenty można składać osobiście w Sekretariacie Zarządu Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o., ul. Batorego 44, 05-400 Otwock, od poniedziałku do piątku w godzinach: 07:00 – 15:00 lub przesyłać za pośrednictwem poczty e-mail na adres: sekretariat @pcz-otwock.pl.

Przebieg Rekrutacji: 

Powiatowe Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Otwocku zastrzega sobie prawo do kontaktu wyłącznie z wybranymi kandydatami. Osoby spełniające niezbędne wymagania i które złożą komplet dokumentów, zostaną zaproszone do kolejnego etapu rekrutacji, którym będzie rozmowa kwalifikacyjna.

Po zakończonym naborze, dokumenty aplikacyjne nie będą zwracane.

Aplikacje, które nie zawierają klauzuli zgody na przetwarzanie danych osobowych, nie będą rozpatrywane. Klauzula RODO: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej aplikacji dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez Powiatowe Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Otwocku, zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO)."

Termin nadsyłania aplikacji: od 23.06.2025 r. 

 Kontakt: Dział Kadr Telefon: 22 778-26-38  E-mail: kadry@pcz-otwock.p

 

Pliki do pobrania:

Załącznik nr 1, 2,
Format: pdf, 144.73 kB
powrót do kategorii
Poprzedni Następny

Dodaj komentarz

Spodobała Ci się informacja? Zostaw nam swoją opinię
- to dla Ciebie staramy się być najlepsi, a Twoje zdanie bardzo nam w tym pomoże!
Twoja ocena
Ocena (0/5)

Pozostałe
aktualności

DO GÓRY
Włącz powiadomienia WebPush
Dziękujemy, teraz zawsze będziesz na bieżąco!
Przeglądasz tę stronę w trybie offline.
Przeglądasz tę stronę w trybie online.