Nabór zewnętrzny na stanowisko Zastępca Kierownika Przychodni
Powiatowe Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Otwocku ogłasza nabór na:
Stanowisko: Zastępca Kierownika Przychodni
Lokalizacja: Przychodnia , ul. Armii Krajowej 3 , 05-400 Otwock
Przychodnia , ul. Mickiewicza 8, 05-400 Otwock
Opis stanowiska:
• Organizowanie i koordynowanie pracy zespołu lekarzy, pielęgniarek, rejestratorek medycznych oraz
pozostałego personelu;
• Rekrutacja, wdrażanie i rozwój pracowników
• Monitorowanie efektywności pracy placówki oraz przygotowywanie analiz, raportów i zestawień.
• Reprezentowanie przychodni i poradni wobec pacjentów, kontrahentów i instytucji zewnętrznych.
• Kontrola kosztów i odpowiedzialność za wzrost przychodów;
• Bieżące zapewnianie sprawnego funkcjonowania Przychodni
• Współpraca z działami placówki, w tym m. im. administracją, księgowością, działem IT
• Koordynacja przepływu informacji i dokumentacji wewnątrz Przychodni
Wymagamy:
· Wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: nauki o zdrowiu, ekonomia, zarządzanie)
· Praktyczna znajomość przepisów prawnych z zakresu ochrony zdrowia;
· Dobra znajomość zasad rozliczania świadczeń zdrowotnych w ramach umów z NFZ;
· Doświadczenie w zarządzaniu zespołem;
· Umiejętność analitycznego myślenia oraz wyciągania wniosków;
· Bardzo dobra organizacja pracy własnej, dokładność, systematyczność i umiejętność pracy zespołowej
· Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office
· Doświadczenie w pracy z oprogramowaniem medycznym – mile widziana znajomość systemów medycznych tj. AMMS
Dokumenty wymagane od kandydata:
· CV + podanie z prośbą o zatrudnienie
· kserokopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe, podpisane własnoręcznie za zgodność z oryginałem;
· kserokopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy, podpisane własnoręcznie za zgodność z oryginałem;
· oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru oryginał podpisany własnoręcznie - załącznik nr 1;
· oświadczenie dotyczące przetwarzania danych osobowych oryginał podpisany własnoręcznie - załącznik nr 2;
Oferujemy:
· stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę pełny etat/ umowa zlecenie/kontrakt
· pracę w przyjaznym zespole,
· możliwość rozwoju osobistego i zawodowego;
Informacje o Naborze:
Kandydaci proszeni są o składanie dokumentów w zamkniętych kopertach z dopiskiem: „Nabór na stanowisko Zastępca Kierownika Przychodni ” oraz imieniem, nazwiskiem i numerem telefonu kontaktowego”
Dokumenty można składać osobiście w Sekretariacie Zarządu Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o., ul. Batorego 44, 05-400 Otwock, od poniedziałku do piątku w godzinach: 07:00 – 15:00 lub przesyłać za pośrednictwem poczty e-mail na adres: sekretariat @pcz-otwock.pl.
Przebieg Rekrutacji:
Powiatowe Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Otwocku zastrzega sobie prawo do kontaktu wyłącznie z wybranymi kandydatami. Osoby spełniające niezbędne wymagania i które złożą komplet dokumentów, zostaną zaproszone do kolejnego etapu rekrutacji, którym będzie rozmowa kwalifikacyjna.
Po zakończonym naborze, dokumenty aplikacyjne nie będą zwracane.
Aplikacje, które nie zawierają klauzuli zgody na przetwarzanie danych osobowych, nie będą rozpatrywane. Klauzula RODO: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej aplikacji dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez Powiatowe Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Otwocku, zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO)."
Termin nadsyłania aplikacji: od 23.06.2025 r.
Kontakt: Dział Kadr Telefon: 22 778-26-38 E-mail: kadry@pcz-otwock.p
Dodaj komentarz
- to dla Ciebie staramy się być najlepsi, a Twoje zdanie bardzo nam w tym pomoże!