Nabór zewnętrzny na stanowisko Kierownik Działu Administracyjno-gospodarczego - Nabór Rozstrzygnięty
Powiatowe Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Otwocku ogłasza nabór na:
Stanowisko: Kierownik Działu Administracyjno-Gospodarczego
Lokalizacja: Powiatowe Centrum Zdrowia Sp. z o.o., ul. Batorego 44, 05-400 Otwock
Dział Administracyjno-Gospodarczy
Opis stanowiska:
1) Kierowanie zespołem pracowników Działu Administracyjno- Gospodarczego PCZ.
2) Zapewnienie dozoru mienia na wszystkich terenach, w budynkach i magazynach PCZ.
3) Uczestniczenie w dokonywaniu spisów inwentarzowych (rozliczeń) i kasacji.
4) Prowadzenie spraw związanych z organizowaniem postępowań o udzielenie zamówień publicznych przez podmiot leczniczy na dostawę, usługi i roboty budowlane.
5) Nadzorowanie realizacji udzielonych przez podmiot leczniczy zamówień publicznych na dostawy – w zakresie wywiązywania się ich wykonawców z zobowiązań umownych (zakres prac, terminów realizacji oraz gwarancji jakości i wykonawstwa).
6) Nadzorowanie realizacji udzielonych przez podmiot leczniczy zamówień publicznych na roboty remontowo-budowlane i usługi – w aspekcie wywiązywania się ich
wykonawców z zobowiązań umownych (zakresu prac, terminów realizacji oraz gwarancji jakości i wykonawstwa).
7) Nadzór nad firmami zewnętrznymi, którym zlecono na podstawie umowy cywilnoprawnej świadczenie na rzecz podmiotu leczniczego usług w zakresie objętym zadaniami Działu Administracyjno-Gospodarczego.
8) Nadzór nad budynkami gospodarczymi podmiotu leczniczego w zakresie porządkowo-sanitarnym i realizacje potrzeb konserwatorsko-remontowych.
9) Organizacja przewozów gospodarczych wewnątrzzakładowych.
10) Organizacja i nadzorowanie całokształtu gospodarki odpadami medycznymi i innymi odpadami szpitalnymi.
11) Organizowanie i nadzorowanie inwestycji i remontów prowadzonych w przedsiębiorstwie podmiotu leczniczego przez firmy zewnętrzne.
12) Stałe monitorowanie, organizowanie zabezpieczenia i organizacja niezwłocznego usuwania wszelkich awarii związanych z eksploatacją budynków instalacji i urządzeń
oraz ich prawidłowej konserwacji i remontów.
13) Prowadzenie rejestru realizowanych zapotrzebowani oraz zapewnienie prawidłowej realizacji zakupów.
14) Negocjacje cenowe z dostawcami.
15) Zapewnienie sprawności technicznej i eksploatacyjnej budynków PCZ, dróg wewnętrznych oraz urządzeń: - dba o sprawność i terminowość okresowych przeglądów instalacji
p/poż., odgromowej, elektrycznej, gazowej, wod- kan., grzewczej, organizuje konserwację i naprawy urządzeń i sprzętu będącego na wyposażeniu PCZ.
16) Wykonywanie innych poleceń zleconych przez Przełożonego.
Wymagania:
· Uprawnienia dozorowe/eksploatacyjne urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu do 1kV
· Prawo budowlane – kurs lub warsztaty praktyczne
· Znajomość prawa zamówień publicznych
· Doświadczenie w projektach podnoszących efektywność energetyczną obiektów budowlanych
· Dyspozycyjność
Kwalifikacje zawodowe i wymagania:
· Wykształcenie: ukończone studia wyższe, preferowany kierunek Zarządzanie, Prawo Budowlane
· Doświadczenie zawodowe: minimum 5 lat pracy na stanowisku z zakresu administrowania nieruchomościami.
Umiejętności interpersonalne:
· wysoki poziom kompetencji społecznych,
· umiejętność efektywnej organizacji czasu i pracy
· umiejętność współpracy
· asertywność, odporność na stres
· terminowość
Oferujemy
· Umowę o pracę
· Konkurencyjne wynagrodzenie
Informacje o Naborze:
Kandydaci proszeni są o składanie dokumentów w zamkniętych kopertach z dopiskiem:
„Nabór na stanowisko Kierownik Działu Administracyjno-Gospodarczego oraz imieniem, nazwiskiem i numerem telefonu kontaktowego”
Dokumenty można składać osobiście w Dziale Kadr Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o., ul. Batorego 44, 05-400 Otwock, od poniedziałku do piątku w godzinach: 07:00 – 15:00 lub przesyłać za pośrednictwem poczty e-mail na adres: kadry@pcz-otwock.pl
Przebieg Rekrutacji:
Powiatowe Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Otwocku zastrzega sobie prawo do kontaktu wyłącznie z wybranymi kandydatami. Osoby spełniające niezbędne wymagania i które złożą komplet dokumentów, zostaną zaproszone do kolejnego etapu rekrutacji, którym będzie rozmowa kwalifikacyjna.
Po zakończonym naborze, dokumenty aplikacyjne nie będą zwracane.
Aplikacje, które nie zawierają klauzuli zgody na przetwarzanie danych osobowych, nie będą rozpatrywane.
Klauzula RODO:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej aplikacji dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez Powiatowe Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Otwocku, zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO)."
Termin nadsyłania aplikacji: do 20 września 2024 r.
Kontakt: Dział Kadr Telefon: 22 778-26-38 E-mail: kadry@pcz-otwock.pl
Dodaj komentarz
- to dla Ciebie staramy się być najlepsi, a Twoje zdanie bardzo nam w tym pomoże!