Nabór na stanowisko Kierownika Podstawowej Opieki Zdrowotnej i Poradni Specjalistycznej
Powiatowe Centrum Zdrowia Sp. z o.o.
poszukuje kandydata na stanowisko:
Kierownik Podstawowej Opieki Zdrowotnej i Poradni Specjalistycznej
Miejsce pracy: 05-400 Otwock, ul. Armii Krajowej 3, 05-400 Otwock
Zakres obowiązków na stanowisku Kierownika Podstawowej Opieki Zdrowotnej i Poradni Specjalistycznej:
- Koordynowanie i organizowanie pracy podległego zespołu, budowanie zespołu lekarzy, pielęgniarek, rejestratorek medycznych (rekrutacja, motywowanie oraz rozwój).
- Wyznaczanie celów biznesowych i ich realizacja wraz z zespołem przychodni i poradni.
- Kontrola nad kosztami i odpowiedzialność za wzrost przychodów reprezentowanie przychodni i poradni wobec zewnętrznych podmiotów (klientów i kontrahentów).
- Nadzór i aktywne wsparcie poprawnej współpracy pomiędzy pracownikami Obsługi Pacjenta, pielęgniarkami oraz lekarzami.
- Bieżąca współpraca z personelem medycznym, działem IT, księgowością administracją.
- Koordynowanie obiegu informacji i dokumentacji.
- Przygotowywanie raportów, analiz i zestawień- realizacja celów biznesowych poprzez kierowanie i nadzór nad zespołem przychodni i poradni.
- Podejmowanie działań koniecznych do zapewnienia właściwego codziennego funkcjonowania przychodni i poradni.
- Organizowanie i nadzorowanie procesu leczenia pacjentów.
- Organizowanie sprawnego systemu konsultacji pacjentów w innych Komórkach Organizacyjnych.
- Sporządzanie, prowadzenie i nadzór nad prawidłowością grafików czasu pracy oraz planu dyżurów personelu lekarskiego.
Od kandydata wymagamy:
- Wykształcenie wyższe preferowane nauki o zdrowiu.
- Znajomość aktów prawnych z zakresu ochrony zdrowia.
- Znajomość zasad rozliczania świadczeń opieki zdrowotnej w ramach umów zawartych z NFZ.
- Umiejętność kierowania zespołem.
- Bardzo dobra organizacja pracy własnej: systematyczności, dokładności, terminowości oraz umiejętności pracy w zespole.
- Bardzo dobra znajomość programu Ms Word, Ms Excel, AMMS, SZOI.
- Umiejętność analitycznego myślenia i wyciągania wniosków.
- Zarzadzaniem rynkiem zdrowia.
- Znajomość ustawa z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej.
Oferujemy:
- Ciekawą i pełną wyzwań pracę w dynamicznie rozwijającym się Szpitalu.
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, 5-cio dniowy system pracy (pn.-pt.).
- Możliwość podnoszenia kwalifikacji i zdobywania nowych doświadczeń zawodowych.
- Zespół zaangażowanych i wspierających osób.
- Wsparcie podczas wdrożenia.
- Samodzielność, odpowiedzialność oraz decyzyjność.
Dokumenty wymagane od kandydata:
- CV + podanie z prośbą o zatrudnienie
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru oryginał podpisany własnoręcznie - załącznik nr 1;
Kandydaci zgłaszający się na nabór proszeni są o składanie dokumentów w zamkniętych kopertach z dopiskiem„ Nabór na stanowisko – Kierownika Podstawowej Opieki Zdrowotnej i Poradni Specjalistycznej oraz imieniem, nazwiskiem i numerem telefonu kontaktowego” w sekretariacie Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o., ul. Batorego 44, 05- 400 Otwock od poniedziałku do piątku w godzinach: 07:30 – 15:00, do dnia 09.05.2024 r. do godz.13:00
Szpital zastrzega sobie prawo do kontaktu tylko z wybranymi kandydatami.
Osoby, które spełniły niezbędne wymagania i złożyły komplet dokumentów przystąpią do kolejnego etapu rekrutacji, którym będzie rozmowa kwalifikacyjna.
Informujemy, że nie zwracamy przesłanych dokumentów. Aplikacje nie zawierające klauzuli odnoszącej się do przetwarzania danych osobowych nie będą rozpatrywane.
Dodaj komentarz
- to dla Ciebie staramy się być najlepsi, a Twoje zdanie bardzo nam w tym pomoże!